Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Ekstraklasa na targach SPORTEL Monaco

W dniach 23-26 października Ekstraklasa bierze udział w największych na świecie targach branży marketingu sportowego i mediów sportowych – SPORTEL.

Dla spółki zarządzającej najwyższą klasą rozgrywkową w Polsce będzie to okazja do spotkania się z najważniejszymi przedstawicielami rynku medialnego z całego świata.

Ekstraklasa jest uczestnikiem targów od 2012 roku, jednak po raz pierwszy w ich historii jest obecna także w roli wystawcy. Wspólnie ze spółką – córką Ekstraklasa Live Park, prezentuje na swoich stoiskach ligę zrzeszającą szesnaście najlepszych klubów piłkarskich w Polsce. Ma to ogromne znaczenie w kontekście rozpoczęcia poszukiwania klientów potencjalnie zainteresowanych nabyciem praw mediowych, które dostępne będą dla rynku mediów od sezonu 2019/20.

Przedstawiciele Ekstraklasy oraz Ekstraklasa Live Park spotkają się w imieniu klubów z reprezentantami międzynarodowych koncernów medialnych, stacji telewizyjnych, lig zagranicznych oraz firm zajmujących się prawami telewizyjnymi.

Targi Sportel od 27 lat gromadzą najważniejsze postacie związane z nadawcami telewizyjnymi, związkami oraz ligami sportowymi, agencjami marketingu sportowego, posiadaczami praw mediowych oraz z firmami zajmującymi się technologicznym aspektem transmisji sportowych. Impreza wyznacza nowe trendy w szeroko pojętej branży łączącej w sobie sport, media oraz nowoczesne technologie.

W ubiegłym roku w targach wzięło udział ponad trzy tysiące osób reprezentujących ponad tysiąc firm i instytucji z osiemdziesięciu krajów świata. Ekstraklasa będzie na targach obecna obok największych lig sportowych na świecie, m.in. Bundesliga, La Liga, MLB, NBA, czy NFL.

Obecność Ekstraklasy na targach SPORTEL Monaco finansowana jest ze środków Unii Europejskiej, a dokładnie z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.

Źródło; Ekstraklasa

Najnowsze

TECE nowym Sponsorem WTS Sparty Wrocław

Firma TECE, międzynarodowy producent i dystrybutor innowacyjnych rozwiązań w zakresie systemów sanitarnych, grzewczych oraz ...

Całość ›

Jagiellonia na podium medialności w marcu

W marcu 2024 roku Legia Warszawa ponownie była najbardziej medialnym klubem PKO BP Ekstraklasy, choć jej przewaga nad pozostałymi ...

Całość ›

Firma Hummel na dłużej z Polonią

Firma Hummel przedłużyła umowę z Polonią Warszawa Oficjalny Sponsor Techniczny Klubu dostarcza produkty i odzież sportową dla ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›