Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

CEKOL Złotym Sponsorem Trefla Gdańsk

Cedat Sp. z o.o., producent chemii budowlanej marki CEKOL, dołączył do grona Złotych Sponsorów Trefla Gdańsk.

Na mocy podpisanej umowy w sezonie 2017/2018 logo marki CEKOL będzie prezentowane m.in. na koszulkach „gdańskich lwów”. CEKOL znacząco wsparł też crowdfundingową akcję klubu „doLEWamy do pełna”.

W sezonie 2017/2018 PlusLigi CEKOL znajdzie się w gronie Złotych Sponsorów Trefla Gdańsk. Na mocy podpisanej umowy logo marki będzie prezentowane m.in. na koszulkach „gdańskich lwów”, naklejce na boisku, bandach i telebimach LED znajdujących się w ERGO ARENIE, a także ławkach zawodników. CEKOL dołącza też do crowdfundingowej akcji „doLEWamy do pełna”, prowadzonej przez klub na platformie Fans4Club.com.

– „Bardzo się cieszę, że do grona naszych Złotych Sponsorów dołącza kolejna uznana, gdańska marka. Rozmowy z nowym partnerem rozpoczęły się w poprzednim sezonie i jesteśmy niezmiernie zadowoleni, że w nowych rozgrywkach już będziemy grać w jednej drużynie. Jestem przekonany, że dzięki współpracy marka CEKOL osiągnie zakładane cele biznesowe” – mówi Dariusz Gadomski, Prezes Zarządu klubu Trefl Gdańsk. – „Dziękuję marce CEKOL za okazane zaufanie, a także znaczące wsparcie akcji „doLEWamy do pełna”, do której dołączyło już niemal 1 3000 kibiców, dzięki którym możemy wystartować w nowym sezonie PlusLigi” – dodaje Prezes Gadomski.

– „Cieszymy się z nowo nawiązanej współpracy. Siatkówka to wspaniały, rodzinny sport, który przyciąga na trybuny tysiące fanów. Trefl Gdańsk to jednak nie tylko widowiska na najwyższym poziomie i drużyna, w szeregach której występują m.in. mistrzowie świata Mateusz Mika i Piotr Nowakowski, ale też inwestowanie w młode pokolenia i wychowywanie w sportowym duchu setek dzieci i młodzieży. Zawsze podkreślaliśmy, że lokalna działalność społeczna i edukacyjna to bardzo ważne obszary naszych działań towarzyszących biznesowi” – mówi Piotr Kuryś – Dyrektor Handlowy firmy Cedat.

Logo marki CEKOL pojawi się na koszulkach gdańszczan już w pierwszym meczu nowego sezonu – 4 października z ONICO Warszawa.

Firma Cedat Sp. z o. o. to producent chemii budowlanej marki CEKOL, która funkcjonuje na rynku od ponad 20 lat. Posiada kompleksową ofertę produktów do remontowania i wykańczania wnętrz. W swojej działalności stawia przede wszystkim na jakość i niezawodność oferowanych produktów oraz satysfakcję kupujących. Marka CEKOL jest wielokrotnie nagradzana i doceniana zarówno przez wykonawców, jak i inwestorów indywidualnych. CEKOL jest również wrażliwy na potrzeby społeczne i angażuje się w różnego typu działania charytatywne.

Źródło: Trefl Gdańsk

Najnowsze

TECE nowym Sponsorem WTS Sparty Wrocław

Firma TECE, międzynarodowy producent i dystrybutor innowacyjnych rozwiązań w zakresie systemów sanitarnych, grzewczych oraz ...

Całość ›

Jagiellonia na podium medialności w marcu

W marcu 2024 roku Legia Warszawa ponownie była najbardziej medialnym klubem PKO BP Ekstraklasy, choć jej przewaga nad pozostałymi ...

Całość ›

Firma Hummel na dłużej z Polonią

Firma Hummel przedłużyła umowę z Polonią Warszawa Oficjalny Sponsor Techniczny Klubu dostarcza produkty i odzież sportową dla ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›