Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Anwil Włocławek zbadał swoich kibiców

Anwil Włocławek wraz z Sport Analytics zbadał opinie kibiców na temat klubu.

Sport Analytics od dawna zajmuje się badaniami kibiców, miał już okazję współpracować m.in. z Lechem Poznań, Wisłą Kraków czy marką STS. Tym razem badania powstały na potrzeby klubu Anwil Włocławek. Głównymi obszarami badań była:

  • Frekwencja na meczach Anwilu Włocławek
  • Rozrywki w dniu meczowym
  • Ty jako kibic
  • Usługi i Infrastruktura klubu
  • Wydatki kibica
  • Telewizja i internet
  • Zaangażowanie społeczne klubu

Z badań można dowiedzieć się m.in., że blisko 34% fanów Anwilu Włocławek ma staż kibicowski zawierający się pomiędzy 5 a 14 latami. Głównym powodem, dla którego większość kibiców (78%) rozpoczęło przygodę
z Anwilem jest fakt, że to lokalny klub. Nie bez znaczenia był także wpływ rodziny i przyjaciół (33%), którzy zachęcili do przyjścia i zobaczenia jak wyglądają koszykarskie rozgrywki w Polsce. Nie mniejszym czynnikiem, który przyciąga na obiekty sportowe są sukcesy klubu (25%). Dużym uznaniem cieszą się ilość i jakość materiałów na oficjalnej stronie klubu, mediach społecznościowych oraz gazetce meczowej.

Badanie opinii kibiców Anwilu Włocławek zostało przeprowadzone pomiędzy 10 a 17 lipca 2017 roku. Osobom badanym zostało udostępnione narzędzie w wersji on-line.

Raport online: LINK.

Źródło: Anwil Włocławek, Sport Analytics

Najnowsze

TECE nowym Sponsorem WTS Sparty Wrocław

Firma TECE, międzynarodowy producent i dystrybutor innowacyjnych rozwiązań w zakresie systemów sanitarnych, grzewczych oraz ...

Całość ›

Jagiellonia na podium medialności w marcu

W marcu 2024 roku Legia Warszawa ponownie była najbardziej medialnym klubem PKO BP Ekstraklasy, choć jej przewaga nad pozostałymi ...

Całość ›

Firma Hummel na dłużej z Polonią

Firma Hummel przedłużyła umowę z Polonią Warszawa Oficjalny Sponsor Techniczny Klubu dostarcza produkty i odzież sportową dla ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›